Hoe kun je stoelen en autobekleding reinigen?

VragenCategorie: DiversenHoe kun je stoelen en autobekleding reinigen?
AvatarFinn Staf asked 8 maanden ago

Heb je ooit natuurlijke reinigingsproducten voor stoelen en autobekleding reinigen geprobeerd?

2 Antwoorden
Beste antwoord
AvatarJanneke Staf answered 8 maanden ago

 Er zijn een paar methoden die u kunt gebruiken om stoelen en autobekleding schoon te maken.
Eén methode is het gebruik van een stofzuiger met een opzetstuk voor bekleding. Hiermee verwijdert u los vuil van het oppervlak van de stof.
Een andere methode is om de stof met een natte doek af te vegen. Zorg ervoor dat u de doek goed uitwringt voordat u hem gebruikt, want u wilt niet dat hij te nat is. Zo verwijdert u vuil of vlekken die zich op het oppervlak van de stof bevinden.
U kunt ook een vlekkenverwijderaar gebruiken om hardnekkige vlekken uit de stof te verwijderen. Volg de instructies op de fles zorgvuldig op en test het middel eerst op een klein stukje stof om

AvatarAdrienne Staf answered 8 maanden ago

Er zijn een paar manieren om autostoelen en bekleding schoon te maken. Een daarvan is ze te stofzuigen met het bekledingshulpstuk. Als er een vlek op zit, kunt u die proberen te verwijderen met een mild schoonmaakmiddel en water. Als dat niet werkt, kunt u een in de handel verkrijgbaar reinigingsmiddel of een enzymreiniger gebruiken die speciaal is ontwikkeld voor vlekken van huisdieren. Als de zitting of bekleding echt vuil is, kunt u deze professioneel laten reinigen.